26 Mayıs 2016 Perşembe

Robotum, benim güzel robotum...

Ben bu videoda yaptığım bir robotu sizinle paylaşmak istedim. Videoda da söylediğim gibi yapım aşaması 1-2 saat sürdüğü için koyamadım. Bu robot  "ROBOTİS DREAM" markalı lego ile yapılıyor. Birkaç şeyi söylemeyi unutmuşum, benim yaptığım özellikleri olan robotlar 2.seviye robotlar o yüzden aldığınızda farklı bir robot çıkar. 2. seviye robotların doğru çalışması için beyine
 (IR sensörünün bulunduğu siyah şeye) Setin içinden çıkan CD'deki doğru algoritma indirilmelidir.(Videoyu büyütünce çok az da olsa çözünürlük düşüyor)
İyi seyirler...

3 yorum:

  1. çok başarılı olmuş canım benim tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim anlatımın çok akıcı ve başarılı tebrik ederim .

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil