22 Mayıs 2016 Pazar

BENİM HOBİM: YÜZME

Ben 4 yıldır yüzüyorum. Ama eğlence olarak değil, profesyonel ve lisanslı olarak. İlk başta  alıştırma gibi olsa da 1. yıldan sonra lisans çıkardım ve Mimar Sinan kulübüne katıldım. Orada 3 yarışa katıldım(takımımla). Bence iyi bir kulüptü ama maalesef dağıldı. Tüm koordinasyonumu, hızımı ve gücümü hep oradan kazandım. 2 yıl sonra ayrılıp Beykent koleji'nin takımına geçtim. Fakat oranın antrenman saatleri uymadığı için kısa bir süre sonra ayrılıp Sembol Okullarının takımına katıldım. Orada da iki yarışa katıldım. Birini takımımla diğerini de kendim [Beykent ile yardımlaşarak(hatta bonem yırtıldığında Beykent bonesi giymiştim:D)] katıldım. Bu yaz sonunda da bu kulüp sadece kendi öğrencilerini aldı. Ve sonra yüzme kariyerim bir süreliğine sonlandı. Ben de Aikido'ya başladım:)

 (video çalışmıyorsa sağ alt köşede bulunan youtube simgesine tıklayınız)

2 yorum:

  1. Çok başarılı ve disiplinli bir yüzücü idin.aynı disiplinle aikidoya devam ettin .senin üzerinden gelemeyeceğin bir şey yok Allahın izni ile. Akıllım benim

    YanıtlaSil
  2. Azimle,sıkılmadan çalışmanı çok takdir ediyorum yavrum.elini attığın her işte başarılı olacağından eminim.Bahtın, şansın açık olsun inşallah. Öpüyorum halacım

    YanıtlaSil